2014. június 20., péntek

Amerikából jöttem, mesterségem címere

Kulináris élményeimről eddig csak érintőlegesen írtam.

Egymást érik a gyors éttermek, a mi fogalmainknak megfelelő cukrászda ellenben ritkaság, szerintem ez európai (francia) találmány.

Pedig én inkább az utóbbira lettem volna kíváncsi, persze láttam sütipultokat, amiben túlnyomó többségben csokiba mártott száraz kekszek és mogyorófélék voltak, a habos sütik nem jellemzőek, itt a jelszó a hosszan eltarthatóság. 
Csokoládé bolt viszont lépten nyomon volt, hiszen itt San Francisco-ban található a GHIRARDELLI  gyár.

A kevés ruhashoping túrám során is előbb utóbb a konyhai eszközöknél kötöttem ki, nem is értem, hogy miért. :-) Míg más márkás cuccokkal teli bőrönddel tér haza, én a KitchenAid eszközöknek nem tudtam ellen állni és még az extra finomra őrölt porcukor "rendeléseket" is tudom teljesíteni. Remélem majd a reptéren nem kell magyaráznom a bizonyítványom. :-)




Sajnos cukrászkellékes boltot nem találtam, ott még egy vagyont el lehetett volna költeni az tuti, ha beszabadulok....fogalmam sincs honnan szerzik be az anyagokat, lehetséges hogy Angliában nagyobb sikerrel jártam volna.

Fagyizóval viszont találkoztunk, ami nagyon jó volt és megfigyeléseim szerint itt is van igény a minőségi alapanyagokra. Kétszer fagyiztunk csak, de mindkettő kézműves volt, extra választék, extra alapanyagok.

EBBEN  a fagyizóban valóban benne volt az anyag Santa Barbara-n, jó lenne egy ilyen pesten is, nem érez valaki kedvet hozzá?

a gyorskajáldákról majd még írok, szerencsére nem merül ki a McDonald's-ban....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése